2020-06-20

Mundu digitalerako hezitzaile-konpetentzia integrala

2018an Francesc Esteve, Linda Castañeda eta Jordi Adellek mundu digitalerako irakaskuntza-gaitasunaren eredu holistikoaren proposamena aurkeztu ziguten, aldez aurreko ereduen muga nagusietako batzuk gainditu nahi zituena, bereziki, konpetentzia murriztaile kontzeptua, irakaskuntza-ekintza ikasgelara mugaturiko ikuspegia eta teknologiaren ikuspegi instrumentalista. 

Eredu horretan, irakaslea ez da ulertzen prozesuak gela baten barruan tresnekin "martxan" jartzen dituen langile huts gisa; aitzitik, bere lanbidearekin eta bere testuinguruarekin konprometitutako pentsamendu-, hausnarketa- eta ekintza-karga handia duen profesionala da.

Beraien proposamenari jarraiki, irakasle gisa dugun zeregina, akademikoa ez ezik, politikoa eta soziala ere bada; beraz, gure jarrera ezin da neutrala izan, baizik eta konprometitua herritar horien eta jendarte horren eraikuntzan, gaur egungoa baino pixka bat gizatiarragoa eta justuagoa izan dadin.

Hona hemen laburpena.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina