2017-07-07

Aurkezpenak eta hasierak

Kaixo, Make Irigoyen Perurena naiz. 

Zer dela eta blog hau?

Hainbat saltsatan murgilduta banabil ere, funtsean Bigarren Hezkuntzako irakaslea naiz (Latina eta Grekoa). Kontua da Internet eta gailu digitalek gure bizitza aldatu duten bezalaxe, gure jarduera profesionalera ere iraultza ekartzen ari direla. 

Horregatik une honetan transizio bidean ikusten dut nire burua eta erronka aunitz parez pare. Nola integratu hauek guztiak gure egunerokotasunean modu kontziente, planifikatu eta emankor batean? Nola erantzun Konpetentzia Digitalak (zehar-konpetentzia) eskatzen dituen arloei? 

Eta garrantzitsuena, nola egin hau guztia egiazko mundu demokratiko, aske, anitz eta berdinkideago baten alde arituz?

2008-2009 ikasturtean Ikasketa Feministak eta Generokoak Masterra (EHU) eta 2016-2017an IKTak eta konpetentzia digitalak hezkuntzan, etengabeko formakuntzan eta hizkuntzen irakaskuntzan graduondokoa (UEU-EHU) egin eta gero, gaur egun hezkuntza-eremuetan ikasleen garapen osoa sustatzeko bi ildoak batera uztartzearen ezinbesteko beharraz gero eta kontzienteago naiz.

Hementxe, birtualtasunaren abantailaz baliatuz, nire egunerokotasuneko gogoetak eta baliagarritzat hartutako guztiak konpartitzeko prest, baita zuen ekarpenekin aberasteko ere.

Bidea elkarrekin eginez gero, aise goxoagoa, dudarik ez!

Egilea: Nina Paley
(AEBkoa, kultura askearen aldeko aktibista






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina